با کلوچه نادری یزد دندان های خود را جرم گیری کنید!

نحوه درست کردن کلوچه نادری یزد بدون پخت: راهنمای نهایی برای درست کردن کوکی‌های نرم، سرگرم‌کننده و بدون جویدن در هر زمان!

من نکات، ترفندها، دستور العمل ها و موارد دیگر را در مورد کامل کردن این کوکی های کلاسیک ارائه کرده ام.

این 100% برای مبتدیان است و در طعم های مختلف و خوشمزه عرضه می شود، پس منتظر چه هستید؟

چگونه کوکی های بدون پخت کامل درست کنیم

چه بخواهید یک خوراکی سریع و آسان برای یک گردهمایی درست کنید یا فقط یک شب هوس چیزی شیرین کنید، کوکی ها همیشه انتخاب خوبی هستند. با این حال، همه نمی خواهند وقت خود را صرف پختن کوکی کنند.

علاوه بر این، گاهی اوقات که به سرعت به کوکی ها نیاز دارید، ممکن است تمام مواد لازم مانند بیکینگ پودر، آرد یا تخم مرغ را نداشته باشید.

خوشبختانه کوکی های بدون پخت می توانند این مشکل را حل کنند. این کوکی‌های بدون پخت از موادی استفاده می‌کنند که بسیاری از ما قبلاً در خانه استفاده می‌کنیم!

کلوچه

خنک کردن و تثبیت کره بادام زمینی شکلاتی بدون پخت کوکی‌های آماده برای خوردن در مجموعه‌ای از پنج عدد کوکی با چند کوکی مختلف در پس‌زمینه انباشته شده است.

با این حال بهتر است، با تغییرات بسیار زیادی در دستور العمل بیسکویت کلاسیک بدون پخت، گزینه‌های بیشتری برای یک غذای شیرین سریع دارید. به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که برای تهیه این کوکی های بدون پخت نیاز دارید بدانید.

برای لیست کامل انواع کوکی های خوشمزه من، این صفحه را با تمام دستور العمل های کوکی بدون پخت من بررسی کنید! حتی می‌توانید بیشتر بسازید و اگر درست فریز کنید، آنها را برای بعد ذخیره کنید!

کلاسیک بدون پخت کوکی ها
وقتی کسی از کوکی‌های بدون پخت نام می‌برد، معمولاً به دستور غذای کلاسیک شکلات و کره بادام زمینی بدون پخت اشاره می‌کند. این کوکی ها از مواد معمولی خانگی مانند کره بادام زمینی، جو و پودر کاکائو برای ایجاد کوکی های خوشمزه با طعمی غنی و بافتی رضایت بخش استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.