گلدان پلاستیکی رنگی محبوب در بین افراد خارجی

در این بخش از مقاله می خواهیم تا دررابطه با گلدان پلاستیکی رنگی و انواع مختلف آن برای شما شرح دهیم بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

آزالیا یکی از محبوب ترین گیاهان تراس است زیرا اگر به درستی نگهداری شود دارای برگ های همیشه سبز است. به علاوه گلدهی فراوانی دارد. در واقع، برگها در این دوره به سختی قابل مشاهده هستند.

برای تقویت رشد خود نیاز به آبیاری مداوم در محیط خنک دارد. همچنین توصیه می کنیم آنها را با آب سخت یا آهک آبیاری نکنید. در این لینک با خصوصیات و مراقبت از گیاه آزالیا بیشتر آشنا خواهید شد.

بامبو
این گیاه را می‌توان در گلدان نیز پرورش داد و در تراس‌ها برای دستیابی به پرده‌ای طبیعی استفاده کرد و به خانه شما حریم خصوصی دلخواه را ارائه داد. علاوه بر این، یکی از خواصی که بامبو را به گیاهی مناسب برای تراس ها و باغ ها تبدیل می کند، محافظت از خاک در برابر علف های هرز است. مراقبت از بامبو ساده است و برای رشد نیازی به آفتاب زیاد ندارد.

با این راهنمای EcologíaVerde، انواع مختلف بامبو و نحوه مراقبت از بامبو را کشف کنید.

گلدان پلاستیکی رنگی
Antirrhinum majus گیاهی معمولی برای آب و هوای مدیترانه ای است، به همین دلیل است که می تواند به خوبی در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت کند و یکی از پرمصرف ترین گیاهان برای بالکن های آفتابی است.

با این حال، یخبندان را تحمل نمی کند. اسنپدراگون فصل گلدهی گسترده ای از بهار تا پاییز دارد. همچنین دارای طیف گسترده ای از رنگ ها از سفید تا قرمز است.

گیاهان گلدانی در فضای باز – اسنپدراگون
شمشاد
یکی از ویژگی های این درختچه، شمشاد، این است که هر چه بیشتر بتوانیم شاخه های آن را ببندیم، برگ های آن کوچکتر می شود. آنها به طور گسترده ای برای ایجاد پرچین و ساختن توپیاری استفاده می شوند.

به همین دلیل یکی از پرمصرف ترین گیاهان در فضای باز برای گلدان های کوچک است، زیرا هم در تابستان و هم در زمستان برگ های آن رنگی شدید و بسیار چشمگیر دارند. سبز در بهار و نارنجی در پاییز.

ما در اینجا همه چیز را در مورد مراقبت از شمشاد در گلدان به شما می گوییم.

گیاهان گلدانی در فضای باز – شمشاد
بوگنویل
اگرچه ما عادت داریم که بوگنویل یا بوگنویل را به‌عنوان گیاهان بالارونده ببینیم، که نمونه‌ای از مشبک‌ها و ایوان‌ها است، اما اگر آن را با چوب هدایت کنیم یا حتی از آن به عنوان یکی از گیاهان بیرونی برای آویز کردن گلدان استفاده کنیم، می‌توانیم آن را در گلدان نیز پرورش دهیم. علاوه بر این که در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است، نمی کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.