روسری توسط طراح آمریکایی ورا تغییر دیگری در حروف به عنوان زینتی ارائه می دهد و عناوین مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای روزنامه های بین المللی ، هر یک در نوع متمایز خود را با پس زمینه زرد روشن ارائه می دهد.
برچسب های خاصی به ویژه در روسری با سبک بالا همراه هستند Ferragamo ، Fendi و Gucci همه خانه های چرمی معتبر اکنون روسری های مطلوب تولید می کنند.
اما برای پرستیژ و لهستانی ، هرمس نمایانگر اوج فرهنگ روسری است.
چندین جنبه از تجارت آن به شهرت شرکت کمک کرده است.
هرمس در سال 1837 به عنوان تأمین کننده لوازم سوارکاری، در سال 1937 شروع به ارائه روسری شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک به نام Carrés کرد.
تمرکز آنها بر روی انحصار ، وفاداری تقریباً بدیهی در بین مشتریان را تشویق کرده است.
که بسیاری از آنها می توانند به درستی “جمع کننده” خوانده شوند محدود کردن تعداد طرح هایی که در هر فصل ارائه می دهند عرفان هرمس را حفظ کرده است.
تمرکز این شرکت بر کاردستی به توجیه اعتبار و قیمت های بالا کمک می کند.
هرمس در هر طرح فرایند چاپ دستی و ظرافت ابریشم خود ، به تعداد چشمگیر رنگ ها افتخار می کند و خروجی آنها را به عنوان خلاقیت های هنری قرار می دهد.
در حالی که در سطح هرمس نیست یک لیتر چند لیوان است شرکت لوازم جانبی آمریکایی Echo ، که در سال 1923 تأسیس شد.
نیز دارای وفاداری این شرکت با کمپین تبلیغاتی به یاد ماندنی خود “اکو یک زن جالب” که در دهه 1970 معرفی شد جوهر روسری را نشان داد.
در شیوه معاصر ، روسری ها همچنان به همان عملکردهای شال های Fichus و Paisley قبلی عملکردهای مشابهی را ارائه می دهند آنها مشخصات و پیچیدگی را نشان می دهند.
بنابراین جای تعجب نیست که جامعه شناس و مشاور تصویر آنا اکبری اولین ورود را در لیست فعلی آموزش بستن روسری لاکچری خود از 5 روش ساده برای هک کردن تصویر شما روسری قرار می دهد با شناخت پتانسیل آنها برای پیشرفت فوری و تزریق فردیت است.
- منابع:
- تبلیغات: