پیاز داغ عدس پلو امروزه محبوبیت خاصی در بین خانواده ها از آن خود کرده است.
پیازهای تازه بازار از اول جولای تا پایان اکتبر در پنسیلوانیا در دسترس هستند.
آنها به طور سنتی به صورت آزاد در ظروف فله فروخته می شوند. چهار جایگزین اصلی بازاریابی برای تولید کننده پیاز در دسترس است: بازارهای عمده فروشی، تعاونی ها، خرده فروشان محلی، و غرفه های کنار جاده.
در بازاریابی عمده فروشی، کشاورزان اغلب با شرکت های حمل و نقل قرارداد می بندند تا پیازها را با قیمت از پیش تعیین شده بازاریابی و ارسال کنند.
اگر از پیمانکار استفاده نکنید و پیاز خود را خودتان به بازار عمده فروشی ارسال کنید، محصول شما دستخوش بیشترین نوسانات قیمتی خواهد بود.
تعاونی های بازاریابی عموماً از قیمت و هزینه روزانه ترکیبی استفاده می کنند که نوسانات قیمت را بین همه تولیدکنندگان شرکت کننده توزیع می کند.
خرده فروشان محلی یکی دیگر از بازارهای بالقوه هستند، اما برای تماس با مدیران تولید و ارائه پیاز با کیفیت خوب زمانی که فروشگاه ها به آن نیاز دارند، وقت بگذارید.
غرفه های کنار جاده ای (چه متعلق به شما یا یک تولید کننده دیگر) و عملیات “خود چیدن” فرصت هایی را برای دریافت قیمت پیازهای شما بیشتر از عمده فروشی فراهم می کند، اما می توانید هزینه های اضافی برای تبلیغات، ساخت و نگهداری تاسیسات و … داشته باشید.
ارائه خدمات به مشتریان شما با عملیات “خودت برداشت کن”، در هزینه های برداشت صرفه جویی می کنی، اما باید مایل به پذیرش مقداری زباله باشید. بسته به موقعیت مکانی شما، پردازنده ها ممکن است یک گزینه بازاریابی باشند یا نباشند.
پردازندهها کمتر با تولیدکنندگان قطعه کوچک (آنهایی که کمتر از 5 جریب مساحت دارند) قرارداد امضا میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی، به بازاریابی میوه ها و سبزیجات برای تولیدکنندگان در مقیاس کوچک و پاره وقت مراجعه کنید.
گزینش سایت
پیازها باید در خاکهای شکننده که حاوی مقادیر زیادی مواد آلی هستند، دارای نرخ نفوذ آب خوب و ظرفیت نگهداری رطوبت خوب هستند، رشد کنند. خاک نباید متراکم باشد و PH باید بین 5.8 تا 6.6 باشد. خاک های لومی شنی و کود دامی اغلب برای تولید پیاز استفاده می شود.
انتخاب انواع
پیاز پیاز عمدتاً توسط دوره نوری یا طول روز ایجاد می شود. هر دو نوع پیاز طولانی مدت و میان روز برای پنسیلوانیا توصیه می شود (جدول