چیزهایی که کوچکی که درآمد میلیاردی نصیبتان می کنند

در این مطب می خواهیم درمورد محصولات کوچکی صحبت کنیم که می توانند درآمد میلیاردی نصیبتان کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه با این محصولات آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در رابطه با آن ها به دست آورید.

روغن خراطین صنعتی

امروزه از روغنهایی که دارای خواص بسیاری می باشد روغن خراطین صنعتی و روغن بنفشه است که مانند محصولات دیگر به صورتهای صنعتی، سنتی و همچنین خانگی تولید می شوند. این روغن یک محصول طبیعی و پر خاصیت می باشد که بدست آمده از کرم خاکی قرمز می ‌باشد که امروزه همه افراد می‌ توانند برای افزایش حجم اندامهای خود از آن استفاده کنند. این کرم خاکی قرمز در پوشش گیاهی پوسیده و کود رشد می ‌کند که این کرمها را در معرض آفتاب قرار داده و از آنها پودری تهیه می ‌کنند که می ‌تواند منبع عالی از پروتئین به شمار بیاید.

سبزی خشک تیار

متقاضیان بسیاری در سراسر کشور، در صدد خرید سبزی های خشک معطر هستند. به همین منظور، سبزی خشک تیار تهران در این زمینه، به عرضه سبزی های خشک معطر بدون واسطه از درب کارخانه می پردازد و این محصولات را هم به شکل فله ای و هم به صورت بسته بندی شده، عرضه می کند و با قیمت مناسب به فروش می رساند. در حال حاضر انواع سبزی خشک و خواص بی نظیر آنها در تمام دنیا شناخته شده است و این محصولات به صورت گسترده از ایران به سایر مناطق جهان ارسال می گردد. صادرات سبزی خشک از ایران به کشورهای روسیه عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس شامل امارات، قطر و عمان انجام می شود.

برنج قهوه ای

امروزه برنج بخش مهمی از مواد غذایی ما ایرانیان محسوب می شود و در اکثر مواقع از این محصول در وعده های غذایی خودمان استفاده می کنیم. میزان صادرات برنج قهوه ای از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه، بسیار بالا است، و تولید کنندگان توانسته اند سود خوبی از این راه به دست آورند. همانطور که بیان کردیم، برنج قهوه ای دارای خواص و فواید بسیاری برای بدن است و به دلیل کمیاب بودن قیمت بسیار بالایی دارد. مصرف این محصول از سالیان دور در ایران رواج داشته است و اکثر افراد به دلیل سبوس دار بودن این برنج از آن استقبال زیادی کرده اند. در حال حاضر آب و هوای خوب شمال کشور برای تولید این برنج سازگاری دارد و هر ساله مقدار زیادی را کشت و صادر می کنند.

انگشتر عقیق مردانه

در روایات و احادیث مختلف دین اسلام اشاره های خیلی زیادی به خواص انگشتر عقیق مردانه و زنانه یمنی شده است و امامان معصوم شیعه نیز توصیه های فراوانی نیز به استفاده از این سنگ قیمتی و انگشترهایی که با استفاده از آن ساخته شده اند کرده اند بر همین اساس مردم مسلمان دنیا از جمله کشور ما علاقه خیلی زیادی به انگشترهای عقیق یمنی اصل نشان می دهند و از آنها در موقعیتهای مختلف به ویژه در زمان دعا و نیایشهای خود استفاده می کنند چون در روایات آمده است که برای اجابت هر چه زودتر و بهتر دعاها بهتر است که انگشتر عقیق در دست داشته باشید چون این انگشتر باعث می شود که دعاهای شما زودتر به اجابت خداوند برسند.