نوعی پارچه رومبلی نانو که بعد از هر بار شستشو تغییر رنگ می دهد!

عکس پارچه جین خرد شده تک رنگ
این نوع پارچه جین پارچه جین است که بافته و پردازش می شود تا به طور دائم چروک یا خرد شده به نظر برسد.

پارچه رومبلی نانو شبیه به پارچه های جین قدیمی است، اما این پارچه در ساختار تولید خود در معرض کاربردهای قدیمی است.

اولین بار در بازارهای Laleli-Kumkapı استانبول با نام جین بوهمی در اواخر دهه 1980 در ترکیه برای فروش عرضه شد. شهروندان کشورهای مبدأ شوروی سال هاست که این نوع از لباس های جین را از ترکیه به کشورهای خود وارد می کنند.

بازار نساجی سوریچی استانبول با تاثیر روش حمل و نقل غیرقانونی اما اجتناب ناپذیر به نام تجارت چمدان (چمدان بسته و با هواپیما بدون مالیات) سرزندگی پیدا کرد و بهترین دوره های خود را تجربه کرد.

در واقع، یک تولید کننده، تولید کننده سابق کت جین در آکسارای، بازار لباس جین دهه 1990 را با این کلمات خلاصه می کند: من به مشتریان مولداویم می گفتم که این شلوارها خطای رنگ دارند، اما آنها همه چیز را به قیمت خوب می خریدند و می گفتند مهم نیست.

شلوار جین، کت جین یا دامن جین به گران ترین و مجلل ترین لباس تبدیل شده بود. به ویژه بلافاصله ژاکت های پاره و پوشیده را برداشتند.»

پارچه رومبلی نانو

8. پارچه جین داخل بیرون واکس شده
انواع پارچه جین واکس شده معکوس مورد استفاده برای تولید شلوار جین
انواع پارچه جین واکس دار (روی معکوس).
این نوع پارچه، پارچه جین است که دارای روکش مومی در پشت برای مقاومت در برابر آب است. بیشتر برای ساخت کیف استفاده می شود. به این محصولات کیف های ساخته شده از پارچه جین می گویند. رنگ های جلو و عقب بسیار نزدیک به هم هستند.

این نوع از جین به پایانی اطلاق می شود که با استفاده از سنگ پوکه (پومیس) آغشته به کلر روی پارچه حاصل می شود. در اثر سایش سنگ ها رنگ پارچه کمرنگ شده و تضاد جالبی با رنگ نیلی ایجاد می کند.

سپس پارچه شسته، نرم و خشک می شود. همچنین می توانید این جلوه را روی شلوار جین خود در خانه اعمال کنید. یک سنگ پوکه 10 لیتری کار شما را به راحتی انجام می دهد.

قیمت سنگ پوکه آتشفشانی ارزان است. وزن آن حدود 3-5 TL است.