لوبیا سفید کیلویی در رنگ های مختلف در بازار عرضه شد!

قبل از تهیه لوبیا سفید خشک، باید حدود 12 ساعت خیس شود. از آنجایی که حبوبات مواد مغذی زیادی را در آب آزاد می کنند، باید مستقیماً در آب خیسانده پخته شوند.

با این حال، زمان پخت حدود 60 دقیقه است.

فقط وقتی لوبیا سفید کیلویی  پخته شدند باید نمک اضافه کنید – در غیر این صورت پوسته سفت باقی می ماند. می توانید بلافاصله از کنسرو لوبیا از قبل پخته شده استفاده کنید. تقریباً هیچ ماده مغذی در آب تخلیه شده وجود ندارد، بنابراین می توانید لوبیاها را بدون عذاب وجدان بشویید تا از شر “طعم کنسرو شده” خلاص شوید.

لوبیا چشم بلبلی تازه هنوز در غلاف فروخته می شود که ابتدا باید لوبیا را از آن استخراج کنید. سپس لوبیا سفید مستقیماً پخته می شود.

بعد از حدود 20 دقیقه آنها پخته و آماده مصرف هستند.

به هر حال، لوبیا سفید را هرگز نباید خام مصرف کرد. لوبیا خام حاوی گلیکوپروتئین فازین است که حتی به مقدار کم باعث مشکلات معده و روده می شود و می تواند منجر به مسمومیت شدید شود.

با این حال، زمانی که پخته می شود تجزیه می شود و خوردن لوبیا بی خطر است.

این امر در مورد همه انواع لوبیا و همچنین برخی از حبوبات دیگر صدق می کند.

لوبیا سفید

لوبیا سفید: سرشار از ارزش غذایی است
لوبیا سفید حاوی کالری و کربوهیدرات است و مانند همه حبوبات به لطف مقدار زیادی فیبر شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.

بنابراین آنها به عنوان یک مکمل پرکننده بسیار مناسب هستند. برخی افراد بعد از خوردن لوبیا دچار نفخ می شوند. این به دلیل فیبر نامحلول است که هضم و فعالیت روده را تحریک می کند.

خیساندن لوبیا برای مدت طولانی می تواند کمک کننده باشد و افزودن کمی زیره به غذا نیز به تسکین روده کمک می کند.

علاوه بر این، لوبیا سفید منبع ایده آلی از پروتئین است و از جمله حاوی مواد معدنی منیزیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر است.

لوبیا سفید حتی می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد: فیبرهای محلول در لوبیا صفرای حاوی کلسترول را متصل می کند – سپس دفع می شود.