لامپ لوستر پر نور در کاخ فوتلبالیست معروف آرژانتینی نصب شد!!

ترندها و مدل های لوستر ایتالیایی را بررسی خواهیم کرد. مدل های آباژور ایتالیایی را در مطالب قبلی خود قرار داده ایم.

در این مطلب برای فالوورهای ارزشمند BeyazYastik.Com که عاشق سبک ایتالیایی هستند و از این گونه محصولات نورپردازی لذت می برند، لوسترهای شیک را که یک محصول دکوراسیون و نورپردازی به سبک ایتالیایی نیز می باشد، معرفی می کنیم.

شما همچنین باید نگاه کنید که چه نوع نورپردازی را در یک اتاق نشیمن مدرن انتخاب کنید و لامپ ها و لوسترها، فضاسازان و سبک ها!

چگونه یک لوستر مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم؟

امیدواریم خوشتون بیاد چون همونطور که قبلا هم اشاره کردم با اینکه تم های دکوراسیون ایتالیایی و فرانسوی رو دوست ندارم ولی این لوسترها رو خیلی دوست دارم.

لوستر ایتالیایی 1 مدل لوستر ایتالیایی

جذابیت لامپ لوستر پر نور لباس عروسی را با لحنی زیبا، معاصر یا روستایی می‌سازد. بستگی به قوانین و مواد دارد.

بدون شک آنها هرگز از مد نمی افتند.

چند طرح عالی برای الهام گرفتن و یافتن سبک مناسب برای عروسی شما وجود دارد.

لامپ لوستر پر نور

لوستر ایتالیایی 2 مدل لوستر ایتالیایی

لوسترها بسته به سبک و فرمت دکوراسیون متنوعی را تکمیل می کنند. در سازماندهی عروس و دامادها برای دعوت عروسی، انواع میز، لوستر طرح ایتالیایی، کیک عروسی اورجینال، تزیین با شمع و کادو عروسی ایده گرفته می شود.

لوسترها اقلام جاودانی هستند که ظرافت خاصی از مد قدیمی را ارائه می دهند و ایجاد فضایی منحصر به فرد همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. نکات و ایده ها.

لوستر ایتالیایی 3 مدل لوستر ایتالیایی

در ابتدا، لوستر بیشتر برای خانواده های ثروتمند بود. استفاده برای حل اضافه کردن بازوها و پایه ها برای نگهداری بهتر شمع ها بود. آنها در رویدادهای اجتماعی ضروری بودند. با کشف الکتریسیته، آنها دیگر کاربردی نبودند و امروزه عناصر بسیار تزئینی در هر فضای داخلی برای خانه ها یا رویدادها هستند.