ظروف نقره که در جنگل آمازون همه را ترساند!

تئودور هوک و بنجامین دیزرائیلی، نخست وزیر آینده از جمله مشارکت کنندگان عنوان شده کولبرن، لیدی شارلوت بوری، لیدی بلسینگتون و مارکیز نورمانبی نیز بودند اگرچه ترمین بود یا مرد پالایش می توان گفت که فرمول ظروف نقره و چنگال را ایجاد کرده است.

همانطور که الن مورز در مطالعه خود در مورد شیک پوش بیان کرده استنابغه کولبرن بود که دید ادبیاتی که در مورد انحصاری ها نوشته شده است.

توسط افراد انحصاری یا کسانی که آنها را خوب می شناختند و برای افراد انحصاری به طور سلطنتی حمایت می شود.

توسط کسانی که نبودند اما به شدت می خواستند انحصاری شوند.

با این حال، به طور فزاینده ای، داستان های چنگال و ظروف برنز نه تنها خوانده می شد، بلکه توسط رمان نویسان طبقه متوسط که حتی نمی توانستند ادعای آشنایی با زندگی عالی را داشته باشند، نوشته می شد.

هازلیت با انتقاد از رمان‌های تئودور هوک، که او نیز به شکلی طعنه‌آمیز به ژانر چنگال نقره‌ای برای شیک پوشان ترجیح می‌دهد.

ویراستار جان بول، تاکید کرد که آقای هوک احساس همنوعانه‌ای با زندگی پست یا بهتر بگوییم با ابتذال و نجابت دارد اما هرگز از بیرون از آنچه که جامعه خوب می نامد فراتر نرفت.

هنگامی که نویسندگان زن مانند کاترین گور به نوشتن رمان های چنگال و ظرف نقره روی آوردند، این ژانر به طور فزاینده ای اخلاقی شد.

سوگیری طبقه متوسط در واقع از همان ابتدا در مرکز ابهام این ژانر قرار داشت.

همانطور که هیوز در بررسی اجمالی خود از زمینه‌های اجتماعی آن اشاره کرده استکاری که فرمول چنگال نقره انجام داد این بود.

که هم نویسندگان و هم خوانندگان از آن گستاخی لذت ببرند و از قدرت آن بهره ببرند و همزمان به تمسخر یا بی‌اهمیت جلوه دادن شارحان اشرافی آن بپردازند.

حتی اصلاح‌طلبان‌ترین خواننده هم می‌توانست خود را تسلیم عناوین منحط آن کند و در عین حال حس برتری اخلاقی و طبقاتی را حفظ کند.

این تأکید بر برتری طبقه متوسط در رمان‌های بعدی با چنگال نقره بیشتر و بیشتر مشخص شد با این حال، ذوق آنها در بیان جزئیات مرگ اشراف، از سقوط آنها نیز خبر داد.

رمان رجنسی مدرن، که گفته می‌شود رمان چنگال نقره‌ای اصل آن است، به طور قابل توجهی به ایده‌آلی‌سازی اشرافیت دوره سلطنت و تأکید آن بر ظرافت بازگشت، و تأکید بر اخلاق را کنار گذاشت.

قیمت ظروف مسی اولین بار در پایان یک کتاب داستان زیبا و جالب تعیین شد.

که در مرکز نقره‌ای ویکتوریایی و همچنین داستان‌های ضد چنگال نقره قرار داشت، حتی زمانی که نمی‌توانستند جاذبه‌های قهرمانان سرخورده و اغلب مجازات‌شده بایرونیک خود را کاملاً سرکوب کنند.

  • منابع:
    1. The Silver Fork Novel
  • تبلیغات: 
    1. شال علت آتش سوزی زندان اوین!
    2. آیا از شکری که می تواند دیابت را ریشه کن نماید می دانید؟!
    3. کلیه روشهای برتر آموزشی برای رسیدن به کسب درآمد بالا!
    4. ایده هایی نوین برای موفقیتهای روزافزون در کسب و کار