صابون مایع پوست چرب کلینیک در جنوب کشور به حراج گذاشته شد

صابون طبیعی برنج و جینسینگ

شی کره طبیعی
این صابون یک ضد لک، ضد آکنه و نرم کننده عالی برای انواع پوست است. صابون شی باتر پوست را مرطوب می کند، چین و چروک را کاهش می دهد، پوست را جوان می کند، سلولیت را درمان می کند، مرطوب کننده، خشکی و ترک خوردگی است.

صابون طبیعی شی باتر

عسل و جو
یکی دیگر از صابون مایع پوست چرب کلینیک با عسل و جو می توان از آن به عنوان تنظیم کننده چربی پوست برای پوست های مختلط و چرب نام برد، حاوی روی، مرطوب کننده، حاوی ویتامین، رفع چین و چروک است.

صابون عسل و جو

زغال چوب فعال
از خواص منحصر به فرد این صابون، تمام آنچه می توان گفت هنوز کم است. وجود زغال فعال در این صابون آن را به یک پاک کننده عالی، تنظیم کننده چربی پوست، پاک کننده منافذ باز، لایه بردار، ضد آکنه و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است. این صابون برای پوست های چرب و مختلط توصیه می شود.

صابون مایع پوست چرب کلینیک

صابون زغال فعال

بذر کتان طبیعی
بذر کتان منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است و از این رو در تسکین التهاب پوست موثر است و می تواند به عنوان یک عامل ضد التهابی استفاده شود. تاثیر این اسیدهای چرب در بهبود بافت، بهبود زخم و تسکین پوست ایده آل است. همچنین وجود اسید آلفا لینولئیک در دانه کتان یکی از مفیدترین چربی ها برای پوست و مو است. وجود ویتامین B در این صابون از خشکی پوست جلوگیری می کند و در بهبود اگزما بسیار موثر است.

صابون طبیعی بذر کتان

لیمو طبیعی
یکی از خالص ترین صابون های خانگی، صابون لیمو با آب لیمو است که پوست را تمیز می کند، با لک ها مبارزه می کند، روند پیری را به تاخیر می اندازد و رنگ چهره را درخشان می کند.