ساعت گوچی اصل سوئیس زنانه انتخاب ملکه پیشین انگلیس!

4. سوال: ساعت به عقب می رود. شاید باتری را اشتباه نصب کردم؟
پاسخ: نه، موضوع این نیست.

در ساعت گوچی اصل سوئیس زنانه، تحت شرایط مختلف، جهت شارهای مغناطیسی در سیستم استاتور-روتور می تواند تغییر کند. معمولا بعد از ضربه اتفاق می افتد.

هنگام تعمیر، مغناطیس زدایی استاتور، تغییر شکل جزئی آن، تغییر در شکاف مغناطیسی یا گرمایش گاهی اوقات کمک می کند، اما بیشتر اوقات باید روتور یا استاتور را تغییر دهید.

5. سوال: می ترسم باتری را عوض کنم، زیرا خلاء ساعت من خراب می شود.
پاسخ: خوب، آنچه نیست خلاء است. این چیزی نیست که باید از آن بترسید.

مراقب استادان بدبختی باشید که می توانند باتری ارزان قیمت یا تاریخ مصرف گذشته را تهیه کنند، به پوشش یا مکانیزم آسیب برسانند یا حتی فقط لکه ها و گرد و غبار به جا بگذارند.

ساعت

در مورد پر کردن ساعت با چیزی غیر از هوا، بله، این کار انجام می شود، اما بسیار به ندرت. مدل خاصی برای غواصی وجود دارد که مکانیسم آن در روغن سیلیکون قرار می گیرد.

چنین ساعتی در برابر فشارهای هیولایی مقاومت می کند. علاوه بر این، برخی از ساعت های «زیرآبی» دارای دریچه مخصوصی برای آزادسازی هلیوم پس از غواصی در اعماق زیاد هستند.

6. سوال: من یک ساعت جدید در فروشگاه خریدم، اما باتری داخل آن خیلی سریع “نشست”. گذرنامه می گوید که عمر باتری 2-3 سال است.
پاسخ: عمر باتری از لحظه نصب در مکانیزم واقعا 2-3 سال است. اما در

زمانی که ساعت به خریدار می رسد، ممکن است چنین دوره ای تمام شود. برای روشن شدن همه چیز، باید توجه داشت که “عمر” مکانیسم بسیار زودتر از عمر ساعت شروع می شود.

این سازنده مکانیزم است که باتری را در ساعات آینده نصب می کند. گاهی اوقات مسیر مکانیزم از انبار تا نوار نقاله، جایی که در کیس نصب می شود، ماه ها طول می کشد. علاوه بر این، ساعت های تمام شده از یک مسیر خاردار از کارخانه تا فروشگاه عبور می کنند. در فروشگاه، ساعت ها صبورانه منتظر صاحب آینده خود هستند.

با توجه به موارد فوق، می خواهم توجه داشته باشم که تقریباً هیچ سازنده ای برای باتری تضمین نمی کند. علاوه بر این، اغلب نشان داده می شود که باتری موجود در ساعت خریداری شده فقط برای بررسی عملکرد مکانیسم مورد نیاز است و باید تعویض شود.