رونالدو ساعت کاسیو مردانه سه موتوره خود را به هوادار خود هدیه داد!!

ساعت دیواری 12 اینچی بی صدا و بدون تیک تیک Hito با نور شب خودکار هوشمند

می توانید روشنایی چراغ شب خودکار هوشمند را تنظیم کنید.

از رنگ های مختلف نور برای تشخیص عقربه ساعت از دقیقه شمار استفاده می کند.

LED آبی برای ساعت و LED سفید برای دقیقه. دو مدل برای انتخاب ht2001: هر دو عقربه و اعداد روشن می شوند. در حالی که ht2002: دست ها روشن می شوند.

ساعت کاسیو مردانه سه موتوره به 4 باتری قلمی جدید نیاز دارد. یک باتری AA را در هر محفظه باتری قرار دهید. لطفا به قطبیت باتری توجه کنید. توجه: در طول روز یا زمانی که هوا روشن است، ساعت با سنسور نور روشن نمی شود تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

به هر حال، باید در نظر داشته باشید که عمر باتری در ساعت های کوارتز به طور مستقیم به مصرف انرژی آنها بستگی دارد.

بر این اساس، هرچه پارامتر تنظیم شده کمتر باشد، کمتر نیاز به تعویض باتری دارید. به عنوان یک قاعده، باتری باید یک بار در سال تعویض شود.

میزان مصرف انرژی ساعت به پیشرفت آن بستگی دارد. گسسته (با “گام های” قابل توجه در حرکات فلش ها) به انرژی کمتری نسبت به صاف نیاز دارد.

ساعت

وزن عقربه‌ها نیز بر مصرف انرژی تأثیر می‌گذارد، هرچه سنگین‌تر باشند، ساعت به انرژی بیشتری نیاز دارد، بنابراین این قطعات ساعت اغلب از پلاستیک سبک وزن یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.

صفحه ساعت دیواری می تواند از سرامیک، فلز، چوب، کاغذ، فیلم یا مقوا باشد.

مقوا و کاغذ تحمل رطوبت و تغییرات دما را ندارند، بنابراین نباید چنین ساعت هایی را برای اتاق هایی با رطوبت بالا یا بالکن های باز خریداری کنید.

دیسک فیلم از رطوبت نمی ترسد، اما باید از نور مستقیم خورشید پنهان شود، در غیر این صورت ممکن است به سادگی بسوزد.

سرامیک، فلز و چوب از مقاوم ترین مواد هستند، اما، متأسفانه، بسیار سنگین تر از سایر گزینه ها هستند، بنابراین باید آنها را بر روی پایه های محکم آویزان کنید، که همیشه ممکن نیست.

شیشه ابزار اکریلیک معمولا در تولید ساعت های داخلی استفاده می شود. اکریلیک بادوام ترین در نظر گرفته می شود ، شکستن آن بسیار دشوار است ، اما در عین حال به خوبی فلز نمی درخشد ، علاوه بر این ، خراش هایی به سرعت روی آن ظاهر می شود.

شیشه ابزار نیز قوی تر از شیشه معدنی است، اما در صورت تمایل می توان آن را شکست. شکننده ترین شیشه معدنی اصلا گرد و غبار را جذب نمی کند و در برابر خش مقاوم است.