روغن زیتون لادن طلایی 3 لیتری

به صورت عادی روغن‌ ها طبق میزان حرارتی که می‌ توانند تحمل کنند، برای پخت و پز و سالاد، سرخ کردنی مورد استفاده مردم قرار می‌ گیرند. روغن‌ زیتون، توانایی تحمل حرارت بالا را ندارد و می توان برای چاشنی به سالاد اضافه کرد و استفاده کنید. روغن زیتون لادن, یکی از روغن‌ های زیتون مفید و پرخاصیت است که دارای ویتامین E فراوان می باشد؛ این نوع ویتامین برای سلامتی پوست و مو بسیار مورد نیاز می باشد. خاصیت های این روغن عبارتنداز: مواد غذایی مفید برای قلب و عروق و خون است و در برابر دیابت نوع 2 از بدن محافظت می‌ کند. دیگر خواص روغن زیتون تصفیه شده، که باعث بهبود سطح کلسترول خون می شود. به دلیل خاصیت های فراوان آن توصیه می شود که حتما آن را در برنامه غذایی روزانه یا هفتگی خود بگنجانید.

روغن زیتون لادن طلایی 3 لیتری

روغن زیتون لادن

روغن زیتون لادن روغن زیتون لادن، جدیدترین محصول از برند لادن است؛ که دارای طعم بی‌ نظیر، عالی و روغن زیتون ۱۰۰% خالص را به شما ارائه می ‌دهد. آن را در دو مدل بکر (با بو) و تصفیه شده (بی بو) و همچنین دو اندازه ۲۵۰ میلی‌ لیتر و ۵۰۰ میلی‌ لیتر و ٣ لیتر و…. تولید و عرضه می کند. روغن زیتون نوع بکر برای غذا و سالاد مورد مصرف قرار می گیرد، در صورتی‌ که از روغن نوع تصفیه ‌شده برای پخت‌ و ‌پز و تفت‌ دادن و سرخ کردنی بر روی حرارت ملایم هم استفاده می گردد. روغن زیتون از سالم‌ ترین روغن در انواع روغن ها می باشد.

آلفا توکوفرول که در ترکیبات این روغن وجود دارد و مزایا آن:

  • نوعی از ویتامین E و آنتی ‌اکسیدان است.
  • آلفا توکوفرول در مقابل از بین رفتن سلول های بدن محافظت می‌ کند.
  • ویتامین E دشمن رادیکال‌ های آزادی است که نیت از بین بردن سلول‌ های مغز و سلول‌ های حیاتی دیگر بدن را دارند.

اکثراً فروشندگان و فروشگاه ‌ها در شهرها، برای فروش و پخش روغن زیتون به تعداد بالا، به طور خرید عمده اقدام می‌ کنند تا بتوانند با قیمت کمتری آن را خریداری کنند و از فروش آن ها سود بیشتری دریافت کنند. حتما فروش عمده روغن زیتون برایشان به صرفه و سود آور خواهد بود. قیمت روغن زیتون به دلایل های متفاوتی بستگی دارد. در سال‌ های جدید تعدادی از فروشندگان روغن‌ های مایع دیگر را مخلوط میکنند با روغن زیتون خالص، و آن را با قیمت ‌های کمتری عرضه و به فروش می‌ رسانند؛ که این امر باعث شده تا قیمت اصلی و واقعی روغن زیتون ارگانیک را خریداران ندانند و قیمت واقعی برای خریدار بالاتر از حد معمول به نظر آید. اگر تا به الان از روغن زیتون مصرف نکرده اید حتما قبل از استفاده به مقدار زیاد از این که بدن شما نسبت به آن حساسیت ندارد و طبع شما به آن می کشید یا نه اطمینان حاصل کنید. این نکته برای تمام روغن های طبیعی موجود در بازار می باشد.

روغن زیتون لادن طلایی

روغن زیتون لادن طلایی به دلیل اینکه روغن، یکی از اصلی‌ ترین مواد غذایی مورد نیاز هر خانواده ایرانی می باشد، گروه تولیدی روغن لادن، همیشه در تلاش هستند که با تولید و عرضه روغن زیتون با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب جهت بهبود و بالا رفتن سطح زندگی جامعه‌ ی مردمان ایرانی کمک کنند. هدف اصلی مجموعه این است که به صورت پیوسته به دنبال فرصت ‌هایی می باشد که تا بتواند نیاز‌های مصرف‌ کنندگان و خریداران را به بهترین نحو پاسخگو باشند. در تلاش هستند تا امکان استفاده از محصولاتی سالم، لذیذ و خوشمزه را برای مردم فراهم سازند.

همانطور که می دانید روغن زیتون از نوع سالم ترین روغن های نباتی (گیاهی) می باشد؛ که از قدیم مورد استفاده مردم بوده است. روغن زیتون فقط برای مصرف خوراکی نمی باشد و از آن برای مصرف درمانی هم استفاده می شود. در طب سنتی و طب اسلامی مطالب زیادی در مورد روغن زیتون وجود دارد. حتی در بعضی از احادیث پیامبر هم به مصرف روغن زیتون توصیه و اشاره شده است. در سال‌ های اخیر با بیشتر شدن مشکلاتی مانند ترافیک و مشغله زیاد و دشوار تر شدن خرید حضوری، خرید اینترنتی شرکت لادن روش بسیار آسان و راحت تبدیل شده است و مزایای فراوان هم دارد.

مزایای خرید آنلاین عبارتنداز:

  • صرفه‌ جویی در زمان
  • دسترسی به نظرات مصرف‌ کنندگان دیگر
  • امکان مقایسه قیمت محصولات
  • صرفه‌ جویی در سوخت و انرژی
  • جست‌ و جوی آسان کالا
  • قدرت خرید بیش‌ تر

روغن‌ های لادن هم در فروشگاه‌ های اینترنتی مختلفی مانند دیجی کالا و اسنپ‌ مارکتو…. موجود می باشد و شما می توانید به آسانی روغن‌ های مختلف لادن را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید. قیمت این روغن های لادن درب کارخانه توسط خود کارخانه روغن لادن قیمت گذاری می شود و شرکت های تولید و صادرات روغن زیتون لادن در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، اهواز دارای نمایندگی فعال می باشد.

محل مناسب برای نگهداری روغن زیتون در یخچال و ظروف دربسته به دور از نور مستقیم و حرارت گاز می باشد. رعایت درست نگهداری از آن و ماندگاری روغن زیتون بین شش ماه تا یک سال می باشد. نور مستقیم و زیاد باعث فاسد شدن روغن زیتون می شود. مصرف این نوع روغن برای افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی بسیار مناسب است. به خاطر داشته باشید که روغن زیتون در مکان‌ های خنک و در فصل های سرد به صورت انجماد در می آید. البته نگران نشوید چون این روغن در محیط نرمال و عادی به حالت اولیه و طبیعی خود بر می گردد.

 

روغن زیتون 3 لیتری لادن

روغن زیتون 3 لیتری لادن روغن زیتون ٣ لیتری لادن 100 درصد خالص، دارای عطر و طعم بی‎ نظیری می باشد. برای انواع پخت و پز، سالاد و تفت دادن و سرخ کردن با حرارت ملایم استفاده می‌ گردد. روغن‌ها، از مواد غذایی های غیر قابل‌ حذف در زندگی ما می باشند. همه افراد در جهان برای تهیه غذا به روغن نیاز دارند. باید در خرید این نوع خوراکی که هم می‌ تواند برای سلامتی مضر باشد و هم مفید، دقت زیادی داشته باشیم. روغن زیتون یکی از بهترین گزینه به عنوان روغن خوراکی و روغن پخت ‌و پز می باشد. روغن زیتون بکر و تصفیه‌ شده تفاوت هایی وجود دارد که به همان دلایل هر یک مناسب مصارف خاصی می باشند.

روغن زیتون بکر

این نوع روغن با روش‌ های مکانیکی یا فیزیکی تهیه می شود و بعد از مرحله شستشو و بدون هیچ‌ گونه عملیات فرآوری، از دانه های زیتون روغن‌ گیری می‌ شود. روغن زیتون بکر به علت عدم عملیات خاص در حین روغن‌ گیری، ترکیبات مفید و منحصر به فرد موجود در زیتون را دارا می باشد و برای سرخ کردن و پخت ‌و پزهای معمولی با شعله ملایم مناسب است. بهترین روش مصرف روغن زیتون بکر، مصرف آن به صورت چاشنی برای سالاد و غذاهای مختلف است. با توجه به درجه حرارت مخصوص که در تهیه روغن زیتون بکر انجام می ‌گیرد، در ساختار گلیسیرید روغن تغییری ایجاد نمی ‌شود و به این علت برای سلامتی سیستم گوارش مفید است. این روغن دارای ویتامین A و E و D می باشد. روغن زیتون بکر، در گروه روغن‌ زیتون بو دار قرار می گیرد و در زمان مصرف این نوع روغن، طعم و بوی زیتون کاملا حس می‌ شود.

به دلیل حجم زیاد تقاضا برای تهیه روغن لادن در بازار، افراد بسیاری به فکر سرمایه گذاری در مورد خرید و فروش عمده روغن زیتون می باشند. این افراد باید اطلاع داشته باشند که این روغن درب کارخانه نسبت به فروشگاه ها قیمت پایین تری است که علت اصلی این قیمت وجود واسطه ها می باشد. در اصل واسطه ها شروع به خرید روغن لادن از کارخانه می کنند و بعد از اضافه کردن هزینه های انجام شده همان کالا را به خریدار قیمت بیشتری می فروشند. به همین دلیل باعث بالا رفتن قیمت عمده روغن لادن خواهد شد. در نتیجه اگر به فکر شروع این کار هستید باید بدانید که رابطه و خرید مستقیم با تولید کننده باعث می شود شما قیمت محصول در کارخانه را به طور دقیق بدانید و سود بیشتری به دست آورید. به طور کلی علل های گوناگونی بر روی قیمت روغن لادن در کارخانه تاثیر دارند. که می توان به حجم خرید، قیمت دلار، حجم واردات مواد اولیه، نرخ تورم، حجم تولید سالانه، نوع بسته بندی و غیره اشاره کرد.

 

روغن زیتون لادن بدون بو

روغن زیتون لادن بدون بو بیشتر خریداران، روغن زیتون را به دو نوع می‌ شناسند؛

  • بو دار و بدون بو

روغن زیتون انواع گوناگونی دارد که هر یک خاصیت و کارایی منحصر به خود را دارند. به علت همین تنوع در نوع روغن زیتون، قیمت‌ های مختلفی هم به آن‌ ها اختصاص داده شده است. تفاوت این روغن زیتون ‌ها در روش و میزان فرآوری و روغن‌ گیری آن ها از خود زیتون است.

انواع روغن زیتون به دسته ‌های زیر تقسیم می‌ شوند:

  1. روغن زیتون فرابکر
  2. روغن زیتون بکر
  3. روغن زیتون معمولی
  4. روغن زیتون تصفیه‌ شده

با توجه به اینکه روغن لادن به تولید و عرضه دو نوع روغن زیتون با کیفیت کرده، روغن زیتون بکر و روغن زیتون تصفیه ‌شده می باشد. ویژگی منحصر به فرد برند لادن این می باشد که روغن هایی خاص به صورت ترکیبی و تعادلی از طعم و سلامتی را برای مصرف‌ کنندگان خود عرضه می کند. نکته مهم: هیچ نوع روغن زیتون برای پخت و پز با درجه حرارت خیلی بالا مناسب نیست.

روغن زیتون لادن تصفیه شده (بدون بو )

این نوع روغن زیتون روشی تولید می شود؛ که بی‌ بو می باشد و درجه حرارت بیشتری را نسبت به روغن زیتون بکر تحمل می‌ کند. در آخر می‌ توان گفت که روغن زیتون تصفیه‌ شده برای پخت ‌و پز و سرخ کردنی مناسب است. این روغن به علت تصفیه شدن، بو، مزه تند و طعم خود زیتون را ندارد و برای افرادی که به بو و مزه زیتون علاقه‌ای ندارند مناسب می باشد. روغن زیتون تصفیه ‌شده برای تفت دادن بسیار مناسب است؛ ولی بهتر است آن را با حرارت کم و زمان کوتاه ‌تر انجام شود. نکته مهم این که مصرف روغن زیتون برای خوراکی های سرخ کردنی، اگر از شعله کم استفاده شود، می ‌توانید برای بیشتری از افراد که به دلیل مختلف از مصرف روغن سرخ‌ کردنی منع شده‌اند، ‌استفاده کنند. در اصل روغن زیتون بدون بو همان روغن زیتون بو داراست اما با مرحله های بیشتر دوباره تصفیه شده و بو و مزه آن از بین می رود و مقاومت در برابر حرارت بیشتر می شود. متأسفانه بعضی از فروشندگان روغن زیتون را با روغن سویا یا کلزا مخلوط و به صورت تقلبی عرضه می کنند. بنابراین خریداران بایستی به هنگام استفاده بوی آن را حس کنند تا دچار مشکل نشوند.

روغن زیتون لادن 250 میلی لیتر

روغن زیتون لادن 250 میلی لیتر این روغن زیتون لادن 100% خالص و مناسب برای پخت ‌و پز و سالاد و سرخ کردن با حرارت ملایم و در بسته بندی ٢۵٠ میلی لیتر و… می باشد.

ارزش غذایی این روغن بر اساس اطلاعات سازمان غذا و دارو در هر 15 میلی لیتر:

  • انرژی: 126 کیلوکالری
  • چربی: 14 گرم
  • اسید های چرب ترانس: 0.004 گرم
  • بدون قند و نمک

استفاده از روغن زیتون در کاهش وزن موثر است. اسیدهای چرب در روغن زیتون که به طور غیراشباع هستند، باعث شکست در بافت‌ های سلول چربی در بدن می‌ شوند و به کم کردن وزن و توده‌ های چربی کمک می‌ کنند. اگر به لاغری و تناسب اندام اهمیت می دهید، استفاده از روغن زیتون بکر به خصوص برای مصرف سالاد، بهترین انتخاب است. این نوع روغن در لاغری به شما کمک می‌ کند و گزینه ‌ای بسیا عالی در رژیم لاغری حساب می‌ شود. یکی از علت هایی که روغن لادن شروع به تولید و عرضه روغن زیتون بکر کرده است هم به همین علت می باشد.

اگر خرید روغن زیتون به همین صورت عمده و خرده باشد و بازار خرید و فروش روغن زیتون به یکی از فعال ترین بازارها در بین مواد غذایی در کشور تبدیل می شود. ایران در مورد تولید و عرضه زیتون نقش بسیار خوبی دارد و در چند سال اخیر مقدار برداشت سالانه این میوه در کشور با افزایش چشمگیری دارا بوده است. به همین علت به صورت مستقیم بر روی قیمت و حجم تولید روغن زیتون تاثیر داشته است. الان در مناطقی مثل رودبار و طارم به عنوان بزرگ ترین تولید کنندگان زیتون در کشور شناخته شده اند و مقدای زیادی از روغن زیتون در کشور از این مناطق تامین می شود. به علت کیفیت بالا، روغنی بودن زیتون و درشت بودن زیتون تولید شده در این منطقه تا بیشتر این شرکت های تولید کننده روغن زیتون هم، زیتون های مورد نیاز برای تولید را از این مناطق خریداری می کنند. در نتیجه می توان گفت که نواحی تولید زیتون تاثیر زیادی بر روی قیمت و حجم خرید روغن زیتون دارد.