درب های معروف و سطح استاندارد در در جهان

پنل آمریکایی: درب فایبرگلاس بسیار معروف، هسته آن استاندارد است که به جای ام دی اف هانی کمپ و HDF است. پنل روکش نسبت به سایر انواع درب نازکتر است و با رنگ معمولی رنگ آمیزی شده است. یک راه حل ارزان و آسان برای درب های تجاری.

درب ورودی ساختمان یو پی وی سی : بسیار شبیه درب های لمینت است اما جنس پنل روکش PVC است که اساسا پلاستیکی است که باعث ارزان تر شدن آن می شود. در صورت درخواست با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌شود، نباید بین درب‌های پی وی سی چوبی و درب‌های پی وی سی معمولی که فاقد چوب هستند و برای مصارف خاصی استفاده می‌شوند، اشتباه گرفت.

درب فایبرگلاس : یا به قول ما پدربزرگ تمام درهای قبلی. یک پانل ساده از چوب طبیعی جامد با یک تکه. با انواع مختلفی از چوب ها عرضه شد که رنگ های طبیعی چوبی را به واقعیت تبدیل می کند. درب های گران قیمتی که می توان از آنها به عنوان درب داخلی و خارجی استفاده کرد که حس بسیار لوکس و کلاسیک را به هر طراحی و مکانی می دهد.

صنعت درب ضد سرقت سفید براق در 10 سال گذشته شکوفا شده است و آن را به بازاری بهینه برای مشتریان در سراسر جهان به دلیل قیمت های رقابتی مناسب و کیفیت بالا، برآورده کردن نیازها و استانداردهای مشتریان در همه جا و یکی از بهترین بازارهای درب در سراسر جهان تبدیل کرده است.

  • منابع:
    1. ! Wooden doors types and all what you need to know about
  • تبلیغات: 
    1. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
    2. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار!!
    3. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور
    4. با نگهداری این محصولات در خانه می توانید درآمد خود را 2 برابر کنید