حراج تیشرت عمده زنانه در کشور با هجوم خریداران مواجه شد!

چگونه یک تجارت تیشرت عمده زنانه راه اندازی کنیم (راهنمای 2023)
گتی
فهرست مطالب
مرحله 1. برنامه ریزی کنید
مرحله 2. کسب و کار تی شرت خود را ثبت کنید
مرحله 3. روش تولید مناسب را بیابید
مرحله 4. طرح های منحصر به فرد ایجاد کنید
مرحله 5. کانال های فروش خود را انتخاب کنید
مرحله 6. وب سایت خود را بسازید
مرحله 7. تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید
سوالات متداول
بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
راه‌های بیشتری برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار وجود دارد که به شما فرصتی خلاقانه می‌دهد. فروش تی شرت هایی با هنر، کلمات یا هر چیز دیگری که روی آنها چاپ شده است، راهی عالی برای به کارگیری خلاقیت و کسب درآمد است. یک تجارت تی شرت می تواند از هر واحدی که می فروشید سود کمی برای شما به همراه داشته باشد که می تواند منبع درآمد اضافی زیادی باشد. با راهنمای ساده ما نحوه راه اندازی کسب و کار تی شرت را بیاموزید. ما به شما کمک می‌کنیم که یک کنسرت جدید یا حرفه تمام وقت خود را با تی‌شرت تنها در چند مرحله ساده شروع کنید.

قبل از شروع به فروش تی شرت، باید برنامه ای برای کمک به اقدامات خود به سمت موفقیت تنظیم کنید. این هفت مرحله را دنبال کنید تا مسیری را برای کسب و کار خود ترسیم کنید، اما اگر هنوز همه جزئیات را ندارید نگران نباشید. فقط باید ایده ای از اینکه به کجا می روید داشته باشید تا وقتی شروع به کار کردید همه چیز به آرامی جریان داشته باشد.

اول از همه، شما باید یک نام برای کسب و کار خود انتخاب کنید. خواه فقط نام شما باشد یا چیزی متفاوت، فرآیند ایجاد لوگو، کارت‌های ویزیت، وب‌سایت و سایر دارایی‌های برند را هدایت می‌کند.

هنگامی که نامی را انتخاب کردید، می‌توانید دامنه‌ای را ثبت کنید تا هنگام راه‌اندازی وب‌سایت خود آماده باشید که آن را با نام تجاری خود پیوند دهید. Shopify و Etsy گزینه های محبوبی برای فروش آنلاین تی شرت هستند، اما اگر می خواهید وب سایت سفارشی خود را بسازید، باید سریع شروع کنید تا وب سایت شما آماده راه اندازی با محصولات شما باشد.

مرحله 2. کسب و کار تی شرت خود را ثبت کنید
چه قصد داشته باشید که سرمایه گذاری جدید خود به عنوان یک شرکت بزرگ یا تمام وقت باشد، باید کسب و کار خود را به عنوان یک مالکیت انفرادی یا LLC ثبت کنید. ثبت نام به عنوان یک LLC به کسب و کار شما مزایای مالیاتی بیشتری می دهد. همچنین می‌توانید تی‌شرت‌های خالی را با هزینه EIN خود بخرید (برخلاف SSN شخصی).

ثبت نام در ایالت شما می تواند از 50 تا 100 دلار هزینه داشته باشد. همچنین باید با الزامات قانونی ایالت خود برای مشاغل کوچک آشنا شوید و مطمئن شوید که همه چیز مرتب است.

اگر برای انجام فرآیند راه‌اندازی کسب‌وکارتان یک تعهد زمانی بسیار زیاد است، می‌توانید برای راه‌اندازی آن برای شما به یک سرویس LLC پرداخت کنید. سرمایه گذاری در این خدمات و صرفه جویی در زمان به شما فضایی برای تمرکز بر جنبه های خلاقانه کسب و کارتان می دهد.

تبلیغات
امروز یک شرکت با مسئولیت محدود را به صورت آنلاین با ZenBusiness راه اندازی کنید
برای شروع روی حالت زیر کلیک کنید.

الان شروع کن
مرحله 3. روش تولید مناسب را بیابید
روش های مختلفی برای تولید تی شرت های چاپ شده برای افراد در هر سطح مهارت و دانش وجود دارد.

اگر خودتان متعهد به کار با مواد هستید، می توانید تجهیزات چاپ صفحه را برای خانه یا محل کار خود خریداری کنید. این به شما امکان کنترل عالی بر کیفیت هنر و طرح‌های چاپ شده روی پیراهن‌ها را می‌دهد، و اگر از ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی لذت می‌برید، مردم عاشق تماشای شکل‌گیری آثار در TikTok و Instagram هستند. هزینه اولیه این ماشین‌ها بالا خواهد بود، اما پس از آن، حاشیه سود بیشتری خواهید داشت، زیرا فقط باید هزینه‌های نگهداری را بپردازید.