تنها با گردو نهاوند برای همیشه از جوش صورت رهایی یابید!

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در گردو برای سلامت مغز نیز مفید است. خوردن غذاهای غنی از امگا 3 به تقویت حافظه و بهبود عملکرد سیستم عصبی کمک می کند.
برای پیشگیری از سرطان سینه

انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان در سال 2009 منتشر کرد که خوردن روزانه چند عدد گردو نهاوند به پیشگیری موثر از سرطان سینه کمک می کند. بنابراین، با خوردن روزانه چند عدد گردو، خطر ابتلا به سرطان سینه در شما کاهش می یابد.
برای درمان عفونت ها

برای کسانی که از برخی بیماری های التهابی مانند اگزما، آسم یا ورم مفاصل رنج می برند، خوردن گردو در چنین مواردی مفید است زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است.
برای تقویت استخوان ها

گردو حاوی برخی اسیدهای چرب ضروری از جمله اسید لینولنیک است که با استخوان های سالم و قوی مرتبط است. خوردن منابع غنی از امگا 3 مانند گردو به درمان التهاب کمک می کند که به حفظ استخوان های سالم و قوی کمک می کند.
برای رهایی از استرس و داشتن خوابی آرام

از آنجایی که گردو حاوی ملاتونین است که مسئول بهبود خواب است. امگا 3 همچنین به کاهش فشار خون بالا کمک می کند که به کاهش استرس کمک می کند.

گردو نهاوند
برای بهبود هضم و درمان یبوست

همانطور که به شما اشاره کردیم چشم شتر سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است و یکی از آجیل‌هایی است که این اسیدها به این مقدار در آن موجود است، بنابراین چشم شتر یک درمان قوی محسوب می‌شود. برای افسردگی و این به این دلیل است که حاوی این اسیدها است که به رفع افسردگی کمک می کند.با افسردگی از کمبود اسیدهای امگا 3 رنج می برند و این اسیدهایی هستند که گردو به بدن می دهد.
فواید چشم شتر برای زخم معده

چشم شتر و تمام مشتقات آن در معالجه بیماری های کبد و زخم معده و صفرا و کاهش و پیشگیری از آن ها عمل می کند، علاوه بر آن چشم شتر برای کاهش ابتلا به کم خونی عمل می کند. حاوی سطوح بسیار بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی مغذی مورد نیاز بدن است.
منبع:
بدست آمده توسط راسخون 2015