تنها با کاشی و سرامیک استخری برنده ماشین لوکس شوید

در مرکز اتاق، یک کاشی را در جایی قرار دهید که خطوط گچی با لبه‌های آن با خطوط برخورد می‌کنند. از یک دیوار (آن را A نامید) تا نزدیکترین لبه کاشی اندازه گیری کنید.

حالا به ردیف کاشی و سرامیک استخری بروید و با شروع از یک درز، در امتداد ردیف اندازه بگیرید و فاصله ای را که اندازه گیری کردید علامت بزنید. علامت عرض کاشی را در دیوار نشان می دهد.

اگر این اندازه کمتر از 2 اینچ است، به کاشی مرکزی برگردید و آن را از دیوار A دور کنید تا کاشی برش پهن‌تری ایجاد کنید.
3. طرح خشک، قسمت دوم
اندازه گیری قرار دادن کاشی از دیوار
عکس از دیوید کارمک
از کاشی مرکزی، تا دیوار مقابل اندازه گیری کنید (آن را B بنامید؛ این فاصله را در امتداد ردیف کاشی علامت بزنید. کاشی مرکزی را در امتداد خط A-to-B تنظیم کنید تا اندازه گیری ها در دیوارهای A و B یکسان شود.

پس از تنظیم خط A-to-B، کاشی مرکزی را در جایی که خط گچی بین دیوارهای دیگر لمس می‌کند علامت بزنید (آنها را C و D بنامید).این علامت ها را با خط گچی C-to-D تراز کنید. فرآیند اندازه گیری و تنظیم را برای دیوارهای C و D تکرار کنید.

یک خط مستقیم به موازات خط C-to-D و روی یک طرف کاشی مرکزی قرار دهید.

کاشی

قسمت مستقیم را در جایی که به گوشه ای از کاشی می رسد علامت بزنید. این علامت نقطه شروع شما برای تخمگذار کاشی است.
روکش درها را با یک اره برش صاف بچینید تا کاشی از زیر آن سر بخورد. با اره صاف روی یک کاشی در بالای یک تکه مقوا برش دهید (برای نشان دادن ضخامت ست نازک).
4. ملات نازک پخش کنید
پخش ملات نازک برای کاشی های حمام
عکس از دیوید کارمک
یک میکسر را در مته بریزید و رقیق کننده پودر شده را با افزودنی لاتکس – نه آب – مخلوط کنید تا زمانی که به قوام سس مایونز برسد. بگذارید حدود 10 دقیقه بماند ( استراحت کند).

فقط به اندازه ای که می توانید در 2 ساعت استفاده کنید مخلوط کنید.
با لبه صاف یک ماله، یک لایه نازک از نازک (کت خراش) را روی یک ناحیه 2 در 3 فوتی در کنار راسته پخش کنید.
قبل از اینکه روکش خراش خشک شود، با استفاده از لبه بریده شده ماله، مقدار بیشتری رقیق کنید.

ماله را با زاویه 45 درجه نسبت به زمین نگه دارید و لایه نازک را به طور یکنواخت در حرکات منحنی پهن پخش کنید، سپس با یک پاس مستقیم پایان دهید که بهترین چسبندگی را تضمین می کند.

شانه کردن تین ست به داخل شیارها باعث می شود که هوا در هنگام قرار گرفتن کاشی خارج شود. نکته: هنگام پخش کردن نازک، به شدت فشار دهید تا ماله صدای خراش دادن ایجاد کند.

اندازه شکاف ماله باید با ضخامت کاشی برابر باشد.