بیل مکانیکی کوچکی که در شهربازی برای بازی کودکان قرار داده اند!

از زمانی که اولین بیل مکانیکی هیدرولیک بزرگ در سال 1979 راه اندازی شد، تراکتور بیل دار هیدرولیک فوق العاده بزرگ توسط در سایت های معدنی در سراسر جهان کار کرده اند.

به دلیل بهره وری بالا، قابلیت اطمینان، دوام و غیره شهرت پیدا کرده اند. ما راه‌حل‌هایی مانند تجهیزات استخراج با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و اینترنت اشیا و سیستم‌های کنترل عملیات برای مقابله با چالش‌های پیش روی مشتریان مانند بهبود ایمنی و بهره‌وری و کاهش هزینه‌های چرخه عمر ارائه کرده‌ایم.

با وزن عملیاتی 193 تن، EX2000-7 یکی از بیل بکهو فوق‌العاده کوچک هیتاچی EX-7 است، انتظار می‌رود که تقاضای بالایی از استخراج و استخراج معادن کوچک تا متوسط انجام شود که بهره‌وری سوخت برای آنها بسیار مهم است.

صرفه جویی چشمگیر 19 درصدی EX2000-7 از طریق طیف وسیعی از ویژگی های طراحی شده جدید و کم مصرف که موتور را جمع و جورتر کرده و در عین حال بهره وری فوق العاده را حفظ کرده است، به دست آمده است.

در مقایسه با مدل قبلی خود، EX1900-6، EX2000-7 می تواند تا 460 تن انتشار CO2 در سال در هر ماشین ذخیره کند.

مزایا و معایب بیل مکانیکی بر روی قیمت بیل بکهو صفر تبریز نیز تاثیر می گذارد، هیدرولیک مزایا وزن سبک. هنگامی که گذشت همان قدرت، انتقال هیدرولیک از یک دستگاه انتقال مکانیکی اندازه کوچک، ساختار جمع و جور، وزن سبک، کیفیت آن می تواند 30٪ ~ 40٪ را کاهش دهد.

می تواند تنظیم سرعت بدون گام، محدوده سرعت بزرگ را درک کند نسبت فک شکسته هنان بالاترین به کمترین سرعت تا 1000:1 است.

موتور روغن نوع پیستون، می تواند سرعت پایدار 1/min را بدست آورد در اجراهای سریع، اینرسی کوچک اجزای هیدرولیک، سرعت بالا و معکوس انتقال کار ثابت و قابل اعتماد است.

  • منابع:
    1. .RESEARCH PROGRESS OF KINEMATIC ANALYSIS OF HYDRAULIC EXCAVATOR
  • تبلیغات: 
    1. دستگیری منتشر کننده عکسهای خصوصی
    2. تمامی مدل های شلوار جین به آسانی در اختیار شما
    3. چگونه در کوتاه ترین مدت به ثروت کلانی برسید!
    4. رنگ بندی و بافت جدید پاستا با این روش