با سیب قرمز در روسیه گلهای آپارتمانی خود را کوددهی کنید

درختی با میوه های زرد روشن با گوشت سفید، آبدار و فوق العاده ترد. سیب تابستانی شیرین که از اواخر آگوست برداشت می شود و برای مصرف تازه، کمپوت و پای ایده آل است.

سیب قرمز در روسیه بسیار مقاوم در برابر دلمه است. حفاظت خوب مطمئن شوید که خاک خنثی دارید و با خاک، کمپوست و سایر نهاده های طبیعی برای رشد درخت میوه بسته به وضعیت خاک موجود خود اصلاح شده است. هرس در پایان زمستان، قبل از شکستن جوانه ها یا در اواسط تابستان انجام می شود. در پاییز، یک مارپیچ محافظ سفید روی تنه در برابر جوندگان برای زمستان نصب کنید.

پتی ژون گونه ای از درخت سیب سیب است که سیب های کوچک زرد اسیدی تولید می کند. این تنوع برای ترکیبات آب سیب بسیار مورد توجه است. همچنین برای تهیه ژله مورد توجه قرار گرفت.

این سیب با قدرت نسبتاً کم، بهره وری بسیار بالایی دارد، مقاوم است. سیب‌های اسیدی دسته‌بندی می‌شوند، موش معطر است، در اواخر مهرماه برداشت می‌شود و تا پایان دسامبر استفاده می‌شود.

سیب

با چیدن برگ های سیب، دفن آنها در زیر مالچ، یا آسیاب کردن آنها با چمن زنی در پایان فصل، بیماری ها را از بین ببرید.

می توانید سیب ها را با خورش تکه های شسته شده با کمی آب منجمد کنید تا نرم شوند. پس از آماده شدن، سیب‌های خورش‌شده را الک کرده و در ظرف‌هایی بریزید و روی آن‌ها فضای کمی باقی بگذارید زیرا در هنگام یخ زدن کمی منبسط می‌شوند و داخل فریزر می‌ریزند.
همچنین می‌توانید میوه‌های خود را به برش‌های نازک برش دهید و سپس آن‌ها را در آب‌گیری خشک کنید تا یک میان‌وعده جویدنی و سالم درست کنید.
آیا قصد دارید سیب های خود را به صورت پای سیب یا غذا بپزید یا بپزید؟ نمودار ما را در مورد بهترین پخت و پز سیب در آمریکای شمالی ببینید.
«سیب پخته شده تأثیر بسیار خوبی بر کل سیستم فیزیکی دارد، مغز را تغذیه می کند و همچنین به گوشت اضافه می کند و خون را پاک نگه می دارد. همچنین از یبوست جلوگیری می کند و تمایل به اسیدیته را اصلاح می کند که باعث روماتیسم و نورالژی می شود. -سالنامه کشاورز قدیمی 1898