استفاده از روغن بنفشه در داروخانه برای از بین بردن ویروس کرونا!

اسانس بنفشه
روغن بنفشه در داروخانه یکی از کمیاب ترین و با ارزش ترین آنهاست. روغن گل‌ها آن رایحه دلربایی را دارد که بخشی از ترکیب بسیاری از عطرهای مرغوب است، اما فقط در صنعت استفاده می‌شود. رایحه درمانی به طور فعال از محصولاتی از برگ های معطر بنفشه استفاده می کند که مقرون به صرفه تر هستند. اسانس خود از بنفشه تولید نمی شود: از این گیاه فقط مطلق و بتن به دست می آید. این ماده مطلق از برگ ها است که به عنوان یکی از موثرترین محصولات مراقبتی برای پوست های چرب و مشکل دار و همچنین یک ابزار ضد عفونی کننده و ضد التهابی قوی استفاده می شود.

روغن بنفشه

بنفشه یک گیاه چند ساله مینیاتوری ظریف و شکننده اما مقاوم است. در پس زمینه گل های سرخ عجیب و غریب از برگ های تیره گرد به شکل قلب، گل های معطر با رنگ های بنفش یا آبی به زیبایی خودنمایی می کنند.

در تولید روغن ها فقط از قسمت های هوایی گیاه استفاده می شود در حالی که سبزی و گل هرگز با هم مخلوط نمی شوند و برای فرآوری کاملا متفاوت به طور جداگانه استفاده می شوند.

برای به دست آوردن روغن، فقط از دو نوع فرهنگی بنفشه معطر استفاده می شود – ویکتوریا و بنفشه پارما، در حالی که دومی فقط در عطرسازی نخبگان استفاده می شود.

بنفشه گیاهی است که گونه های زیادی از آن برای اهداف زینتی در سرتاسر جهان پرورش می یابد. اما بنفشه معطر، مناسب برای به دست آوردن روغن های معطر، تنها در چند کشور کشت می شود.

محصولات فرانسوی به دست آمده در گراس و سایر مراکز دارای بالاترین کیفیت و تقاضا هستند. فرانسه همچنین در کاشت بنفشه معطر پیشتاز است، اگرچه امروزه روغن در ایتالیا، الجزایر، اسپانیا و آلمان نیز استخراج می شود.