از چای هل بلوط برای تقویت مو سر استفاده می کنند!!

یک مطالعه مشاهده ای نمی تواند ثابت کند که چای هل بلوط پشت خطر کمتر مرگ و میر است و نه سایر عوامل سبک زندگی.

اما پروفسور فرناندو آرتالجو، کارشناس بهداشت عمومی که در این مطالعه شرکت نداشت، این یافته ها را “پیشرفت بزرگی در این زمینه” خواند.

او گفت که بیشتر مطالعات در آسیا انجام شده است، جایی که چای سبز محبوبیت بیشتری دارد و معدود مطالعات انجام شده در غرب “از نظر اندازه کوچک و بی نتیجه” بوده است.

پروفسور آرتالخو از دانشگاه خودمختار مادرید گفت: «این مقاله نشان می‌دهد که مصرف منظم چای سیاه با کاهش جزئی در کل مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی، به ویژه در بیش از 10 سال در میانسالان، عمدتا سفیدپوست و مسن‌تر همراه است.

چای

چه زمانی مصرف کافئین تهدیدی برای بیماری است که ممکن است منجر به نابینایی شود؟

وی ادامه داد: باید مطالعاتی با اندازه گیری مکرر مصرف چای در طول زمان و مقایسه میزان مرگ و میر افرادی که چای مصرف نمی کنند با افرادی که مصرف چای خود را در طول زمان شروع کرده یا افزایش داده اند و کسانی که در حال نوشیدن بوده اند، انجام شود. چای برای سالها

چای سیاه سرشار از آنتی اکسیدان است که با بهبود سلامت قلب، روده و مغز و کاهش سطح کلسترول مضر، فشار خون و قند خون مرتبط است.

چای منبع غنی از ترکیبات گیاهی سالم به نام پلی فنول ها است که برای کنترل اثرات مضر مولکول های آسیب زننده سلولی در بدن عمل می کند.

این ترکیبات محافظ با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن، از جمله بیماری های قلبی و زوال عقل مرتبط است.

همچنین ممکن است به عملکرد بهتر مغز، تراکم استخوان و سلامت روان کمک کند و ممکن است خطر پیری زودرس مغز را کاهش دهد.