از شکلات شونیز فندقی به جای رژ لب استفاده کنید

سازمان‌های رسمی آموزش شکلات شونیز فندقی وجود دارد: مؤسسه بین‌المللی طعم‌دهنده کاکائو و شکلات مستقر در اروپا (IICCT) و مؤسسه فاین کاکائو و شکلات مستقر در ایالات متحده (FCCI) هر دو برنامه‌های آموزشی ارائه می‌دهند.

اطلاعات تماس هر دو را در صفحه منابع پیدا خواهید کرد. سپس کسانی از ما هستند که اشتیاق خود به شکلات و تحصیل را به یک حرفه تبدیل کرده ایم.

نقش مؤسسات آموزشی و مربیان مستقل (و من خرده‌فروشان متخصص را نیز در این دسته قرار می‌دهم) این است که شما را با میله‌ها، ابزارها و افرادی آشنا کنند که به شما کمک می‌کنند مهارت‌های چشایی خود را تقویت کنید، تجربه چشایی خود را بیان کنید.

در انتخاب بارها پیمایش کنید و کیفیت را خودتان قضاوت کنید پیوندهای سازمان ها و افراد را در صفحه منابع پیدا خواهید کرد.

همه شکلات سازان کاردستی نیز مربی هستند. بله، آنها سعی می کنند به شما شکلات بفروشند، اما آنها صنعتگر و پیشگام هستند.

آنها به همان اندازه که مشتاق تولید و فروش شکلات خوب هستند، به کشاورزان، تجارت و محیط های کشت کاکائو علاقه دارند. و چه کسی بیشتر از خود سازندگان در مورد منبع لوبیاها می داند؟ بنابراین، با آنها صحبت کنید، در مزه های آنها شرکت کنید و به رویدادهای آنها بروید. چیزهای زیادی برای یادگیری از آنها وجود دارد!

شکلات شونیز فندقی

مربیان فقط آموزش نمی دهند، بلکه باید یاد بگیرند. من از طریق زندگی واقعی و تجربیات کشف آنلاین، جلسات یک به یک، رویدادهای جفت، رویدادهای شرکتی، مهمانی‌های خصوصی و کارگاه‌های دبستان «چگونه یک مزه‌کننده شکلات خوب باشیم» تدریس می‌کنم.

من سفر یادگیری خود را با بازدید از سازندگان و بازارها، شرکت در کنفرانس ها و مزه ها و داوری در

دور جوایز بین المللی همچنین، با همکاری شکلات‌ساز لیندسی گاردنر، Louth Chocolate Tasters را اداره می‌کنم، یک باشگاه چشایی محلی. این جلسات به من این فرصت را می دهد که تم ها را کشف کنم، نوارهای جدید را کشف کنم و نظرات را با دیگر طعم دهندگان مقایسه کنم.

در همین راستا، من همچنین شکلات را با کتابخوانی خوب برای کلوپ کتاب Louth Literary Coven جفت می کنم. می‌توانید در صفحه کتاب‌ها و شکلات بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

همیشه میله های بسیار بیشتری برای چشیدن و خیلی چیزهای بیشتر برای یادگیری وجود دارد!